Banu’ e ochiul diavolului

83cf7101e56eef54e4ef5c62f8098519

Bancpost.. banca care iti mananca zilele in 1-2 miscari cat ai zice peste. Experienta de nota 4 pe toate planurile. Deschid cont pt capital social la stimabilii. In acte scrie clar forma societatii.. la depunere scrie altceva… Stai si repara, ca ei nu stiu cum.. ca nu se poate.. nu le permite sistemul… Tot ei s-au dat de ceasul mortii… mai saracii de ei! Eu semnez una ei printeaza altceva.. sa le dau cu hartia in cap… electronizarea e buna pana la un punct incep sa ma gandesc ca cea mai buna solutie ramane aia clasica.. stampila, semnatura, facturica..poate sunt eu de moda veche, dar fizicul e mai palpabil decat virtualul. In fine…

Trece o saptamana in care m-am decis clar ca eu nu am ce sa mai colaborez cu ei si sa imi inchid contul si sa retrag capitalul in contul altei banci. Duduia cea fara de cusur imi spune cu zambetul pe buze ca nu se poate. Cum mama dracului sa nu se poata? Ma enervez si ii spun promt ca eu vreau sa inchid contul si sa retrag banii acum. Ca nu le permite sistemul.. si trebuie sa deschid un alt cont, cont care se taxeaza bineinteles si deschiderea, pana si administrarea lui pe o zi.hahaha.. imi vine sa ii omor… mai am putin si fac o criza de isterie, dar ma contin al naibii de bine. 1-0 pentru adultul Irina. Cer superiorul.. vine superior, aceeasi polologhie. Le spun sincer ridicand tonul ca ceea ce fac ei este abuziv si nu ma intereseaza.. eu vreau sa rezolv acum… Vreau sa vb la juridic.. vreau pe Sf. Gheorghe sa vina sa le infiga o sulita in capetele de balauri. ma tin aiurea 1 ora cu aberatii si promisiuni de asteptare a unui raspuns care ar fi trebuit de la bun inceput sa fie pozitiv si foarte simplu, eu necedand la nici una din metodele lor. Le zic ca nu mai am timp, mai am de facut drumuri si nu deja mi se pare stupid, ca nu  nu are sens sa continua sa imi verse aceleasi minciuni. Sa las atunci semnat un ordin de plata de transfer catre cealalta banca in cazul in care primesc un raspuns pozitiv de la juridic sa faca demersurile… Ma apuca rasul.. pe bune? Nu le las semnat nimic. Plec si ma intorc azi pentru acel raspuns pe care il astept sau luni cand o sa iau de la capat, gandindu-ma ca mai e ceva de munca pana sa inving sistemul asta murdar .. ma astept sa imi ceara un comision si ca am deschis usa si sa imi spuna ca s-a blocat o firmitura in tastatura si li s-a blocat intreg sistemul… o sa ma sune ei… Sigur.. La sfarsit angajata minune mi se plange si scuza ca banca nu sta in comisionul ala micut, lor le pasa de client.. “Da, sigur.. in spate e altceva, doamna.. ” ii spun abtinandu-ma sa nu o plesnesc. “Va duceti prea departe..” imi spune ea… sigur… da.. ma duc prea departe, NU!

Bancpost… banca purgatoriu din care trebuie sa fugi mancand pamantul si sa nu mai calci vreodata acolo.

Am ramas cu un gust amar. Hai sictir si injuraturile aferente sunt de nedescris precum fantasmele in care ma transform in personajul principal din Natural Born Killers. Nici nu stiu.. e cu rasul plansu sau omorul si rasul sau toate trei in acelasi timp? Trivalenta nu ambivalenta. Ma gandesc din ce in ce mai des la vorba aia ca “ banu’ e ochiul dracului” si cat de hipiotesc ar suna… devin convinsa ca e mai mult de atat si Dumnezeu ne-a uitat pentru ca ne furam si  razboim pentru niste cifre. Na apocalipsa! Observ din ce in ce mai des asta in jurul meu… dar despre asta in alt capitol. Simt deja o compasiune profunda la adresa multor oameni.

Suna telefonul dupa 2 ore. Au reusit sa rezolve… pot sa vin sa retrag si sa inchid contul.. aleluia! Luni o iau de la capat si stiti vorba aia cu mai catolic ca Papa? Voi cere declaratii peste declaratii si dovezi stampilate si semnate de la acesti *carora nu le gasesc un cuvant acceptabil de a-l scrie aici*.

Ce ne facem noi aia putini care vrem sa facem ceva? Sa nu renuntam zic… se poate si altfel..

Pictura de Pawel Kuczynski

Leave a Reply

